69 godina s vama. Ne postoji bolji razlog!

Nazovite nas: +385 (0)21 430 555

Politika kvalitete

Poslovna politika Ustanove DES Split temelji se na:
- proizvodnji i isporuci proizvoda/usluga, a sve kroz zapošljavanje te radnu i socijalnu integraciju osoba s invaliditetom;
- djelomičnom provođenju mjera i aktivnosti profesionalne rehabilitacije za osobe s invaliditetom posebno na radno osposobljavanje te programe za održavanje i usavršavanje radnih i radno-socijalnih kompetencija, vještina i sposobnosti u razdoblju do njihovog zapošljavanja te
- permanentnom osiguravanju sukladnosti s primjenjivim normana i zakonodavnim okvirom.

Svoje dugogodišnje stručno iskustvo stavljamo na raspolaganje svojim klijentima, sa neprestanom težnjom da svaki proizvod/uslugu izvedemo u potpunosti prema očekivanjima klijenta i korisnika, u pogledu kvaliteta dogovorenih proizvoda/usluga. 

Težimo tome da naši proizvodi/usluge budu uvijek na visokom nivou kvalitete koje pružamo. Sustav osiguranja kvalitete prema standardu ISO 9001:2015 pruža okvir prema kojem klijentima ukazujemo da se naša usluga odvija kroz definiran, strukturiran, odgovoran i pravovremen način.

Ciljeve u području upravljanja kvalitetom ostvarujemo kroz:
- Pažljivu analizu potreba i očekivanja klijenata i korisnika,
- Upravljanje proizvodima/uslugama kroz konstantno unapređenje njihove kvalitete, 
- Težnju za stalnim unapređenjima procesa rada,
- Zadovoljenje potreba i zahtjeva klijenata i korisnika,
- Ispunjenje očekivanja zainteresiranih strana i lokalne društvene zajednice.  

Za nas u Ustanovi DES Split najveća vrijednost su ljudi, a jedan od najvažnijih prioriteta je stabilnost. Imajući to u vidu, posebnu pažnju posvećujemo izboru kadrova, unapređenju radne sredine i pozitivnog okruženja.